När turen är på min sida.

I telefon med chefen tidigare idag:

Chefen:
McDonalds, du pratar med chefen.
Jag: Hej det är Emelie, jag tänkte att eftersom jag är så himla, underbart snäll och jobbar till tre på torsdagnatt *blir avbruten*
Chefen: Jo, just det... Du behöver inte göra det längre, det räcker att du jobbar till 01.
Jag: Jaha... Gött. Men eftersom jag SKULLE ha varit så snäll och jobbat till tre så tänkte jag att vi kunde lägga om min tid på fredag, för jag ska gå på Kapten Röd med insläpp klockan 18 och då kan jag inte jobba till 19... *blinkar med ögonen i telefonen*
Chefen: Ja. Det kan vi väl ordna...
Jag: Jaha!! Okej! Jag vill jobba 12-16 då... *tar egna initiativ och tidigarelägger min tid med flera timmar*
Chefen: Vi kollar på det imorgon, men vi löser det.
Jag: *megalycklig* Ja, okej tack tack tack!


Chefen, jag är kär i dig, om du vill gifta dig så vet du vart jag bor och om du glömt bort det så står det i telefonlistan! Puss!

Kommentarer
Postat av: fanny

jag hamnade här genom Katrin Zytomierskas blogg, och jösses vilken skön tjej du verkar vara! En typisk sån som man vill känna. Har läst igenom bloggen litegrann och har både skrattat och, framförallt, känt igen mig! Känt igen mig nåt så sjukt i dina inlägg om den här killen du är förälskad i, men som ärligt talat verkar vara no good. Jag har varit där och det är hemskt, jag känner verkligen med dig. Men det blir bättre! (haha, jag skrattar nästan högt åt klyschigheten) Du ska få ett tips om du VERKLIGEN vill komma över och släppa honom - gör allt för att provocera fram någon riktigt riktigt elak kommentar från honom. För min del var det att han "gillar dig men inte känner att jag vill presentera mig som hans flckvän för hans kompisar, för du ser inte direkt ut som någon jag vanligtvis skulle gilla" OUCH! Det gjorde så ont så jag trodde jag skulle gå sönder, men det var liksom spiken i kistan, min stolthet gjorde då att jag genast slutade med de där härliga, smådesperata smsen ;) (fast jag grinade sjukt mycket) Nu har killen flickvän, och det sticker fortfarande till av saknad ibland, men jag vet att jag är better off without him.

2012-01-04 @ 01:38:28

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0