Denna dagen är ett liv

Har aldrig riktigt fattat vad dom menar i Saltkråkan då Melker säger det? 
Vadå? Dagen är ett liv? Jaja, mindre viktigt. 
 
Idag har jag gjort massa roliga saker, jag har:
 
* Googlat olika personer i hopp om att hitta nya bloggar att läsa.
* Sovit.
* Ätit två mackor med mycket smör och kalkon på.
* Druckit säkert fyra liter vatten. Inkl te då.
* Sovit ännu mer.
* Pratat med min kille. Ungefär varannan timma, han kommer tröttna på mig... 
* Sett på Allsång på Skansen och drömt om att åka dit.
* Googlat resor, hittade en TVÅveckors resa till Alanya i oktober som jag tänkte tvinga med min kille på. 
* Ringt min kille och fick ett bestämt nej på den idéen. 
* Funderat ut vilken film jag ska se ikväll. Kommer antagligen bli Love Actually, har sett den sju gånger de senaste dygnet. OBS, överdriver EJ!
 
Nu ska jag somna igen, det är roligt att vara sjuk. Nej. 

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0