Framtiden är vår

Det är sånt här man inte får skriva om den här tiden på året, men jag kan inte låta bli...
 
Därför längtar jag efter hösten 2012:
 

* Varma stickade tröjor.
* Stickade strumpbyxor.
* Varm choklad.
* Halsdukar och mössor med matchande vantar till söta höstkappan.
* Stövlar.
* Flytta ihop med min kille. Om det nu blir så snart. Och isåfall inreda lägenheten. Weeeeeiii!
* Hitta nytt jobb. 
* Levande ljus, choklad och regn mot fönsterrutan.
* Tända en brasa. En filt och min fina killes armar runt mig.
* Vinkvällar med tjejerna. 
* Kyssar, kramar och allt sånt som blir ännu mysigare när det är mörkt ute. 
 
 
Märks det att jag är helt galet, upp-över-öronen-kär i min kille, i livet och i allting. Nej, jag har inte tagit något. ;)
 
 

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0