Jadå! Absolut!

Godmorgon mina kära!
 

Jag har varit vaken sedan klockan sex och går omkring med en klump i magen. Alla som känner mig vet hur mycket jag avskyr föräldrar. Alltså, jag älskar föräldrar men hatar möten med dem då jag känner en enorm press att bli omtyckt och sådär. Idag ska Alex med hem till min familj. Och inte nog med att min familj kommer att vara där - vi snackar SLÄKTKALAS! 40 pers typ! Jag håller på att avlida! Ringde honom tillochmed imorse och frågade om vi kunde göra slut och bli ihop imorgon igen. Han tyckte inte det var en bra idé - han tycker det ska bli KUL! Människan är inte frisk. 
 
Nu ska jag snart gå upp, har virrat runt som en blind höna en stund nu på morgonen och försöker packa ner allt som ska med. Ja, för vi ska antagligen sova över! Jag döööööör! Nä, men det löser sig. Men tänk på att om jag inte uppdaterar under de närmaste dagarna så är det för att jag fortfarande är ställd av chocken och ångesten att jag ger mig in på det här. ;) Eller så är det för att jag har sex..... ;)
 
PUSS!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0