Lördag!

Godmorgon snuttiZzzZzzzzar! <333333333333
 
Hur mår ni? ;) Själv ligger jag näck i sängen och tittar på film. Jag har sovit som en prinsessa inatt - förutom smsen från partyt på Visingsö. *önskar jag var dääääöääär* 
 
Igår hade jag och Janet en mysig kväll i regnet, va en sväng på stan, såg på film och åt jordgubbar och senare på kvällen gick vi på bio. Såg Snövit filmen, som var ganska bra. Lite...jag vet inte, men den kunde vart bättre. Sen ska ju Snövit vara vackrast i landet. Och så spelas hon av den där Twillight-tjejen som inte är snygg för fem öre. Kasst. 
 
Iallafall, nu ska jagfixa mig en ordentlig frukost och gå ut en promenad, jag är riktigt utvilad idag. Skönt. Senare blir det party med Sarisen och Beccabus. ;) Woop woop!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0