Hungrig!

Godmorgon! Inatt fick jag nån illamående-attack på jobbet så jag kom hem redan vid halv tre inatt. Sov inne på toaletten någon timme till jag kände mig bättre och nu känner jag mig lite småknasig, men något bättre ändå. Är lite "tung" i halsen och får riktigt sura uppstötningar då och då. Ska sticka ner till mataffären och handla, har ingen mat alls hemma nu när jag jobbat natt. Sinnes! Så galet hungrig, har ju inte ätit sedan natten till torsdag på jobbet! :/
Ikväll HOPPAS jag för mitt liv på att jag ska kunna fira midsommar-festen som jag och Sara planerat i Trollis. Känner mig inte direkt superladdad för den just nu, men sömn och mat gör mycket. Så, nu blir det på med myskläderna och sticka ner och handla något. Vi hörs sen! Puss

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0