Myskväll. Med fotboll.

Vi lagade middag ganska sent, blev pasta och baconsås. Godaste!! :) Till efterrätt åt vi jordgubbar med mjölk och socker och nu ligger vi framför tvn och tittar på fotboll eller nått... Eller jag tittar inte, men han gör. ;)

Ser ni hur schnygg jag är idag eller? Skämtade med Alex och frågade om han skulle vara tillsammans med mig om jag alltid såg ut såhär. Han tvekade. Var tyst ganska länge. Till slut sa han att det skulle funka, för han kan ju ta av mig glasögonen........ ;)

Tur att jag vanligtvis inte ser ut så då. Den liiiiite finare bilden är från i lördags då jag var ute med tjejerna på Sliver, Jönköping.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0