Sorry

Hemskt ledsen för min dåliga uppdatering idag. Sinnes vad mycket tid det tar att jobba, haha! Jag förstår att folk blir dåliga på att uppdatera sina bloggar då man har ett "riktigt" jobb.

Men iallafall, IMORGON ÅKER VI TILL JÖNKÖPING!!! Wooooohoooooo! Ska bli så himmelens underbart och sjukt kul! Imorgonkväll blir det nog en myskväll, vi har bokat hotell där mina finaste tjejer ska bo, så vi ska nog hänga där. Kanske käka middag på stan och allmänt bara chilla. På lördag väntar shopping, rundtur i staden, mysiga fikapauser. Och massa pussar med min fina, underbara älskling. På kvällen blir det brutal tjejkväll, vi ska käka middag på någon mysig restaurang, beställa alldeles för många flaskor vin och sedan dra på oss våra högsta klackar och dansa hela natten. Och sedan får jag gå hem till min älsklings säng och lägga mig. Kan det bli en bättre kväll?!? Ååååh, vad jag längtar!!
Tre av de personerna jag älskar mest av alla på samma ställe en hel helg! Ska bli så himla underbart verkligen! Haha! Kanske skulle passa på att kika på några lägenheter då man ändå är där kanske.... ;)

Nää, nu blir det läggdags. Jobb imorgon innan vi åker. Lovar att det blir bättre uppdatering i helgen! ;) PUSS


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0