Trind nail repair

Jag har alltid haft riktigt kassa naglar (+ att jag biter på dem då), men mest så har jag problem med att de flikar sig i kanterna och liksom skivar sig. Det funkade bra ett tag efter att jag hade haft akrylnaglar, då var de långa och starka, men de har aldrig hållt speciellt länge utan de går alltid av efter ett kort tag. 
 
För någon vecka sedan googlade jag efter stärkande nagellack och hittade Trind Nail Repair och stack sedan ner för att köpa det på Åhlens för drygt en hundring. Recensionerna om lacket varierar sig väldigt, vissa säger att det är superbra, att naglarna verkligen blir starka och hållbara och andra berättar skräckhistorier om hur de gått med värk i fingertopparna och fått blåsor under naglarna. Det står på bipackssedeln att man första ska testa på en nagel och sedan invänta en ev allergisk reaktion, men jag har hittills klarat mig undan. 
 
Nu har jag bara använt lacket en drygt vecka, men hittills måste jag säga att det känns bra! Det känns att det stärker och ingen nagel har gått av än så länge! :) Vi får väl se  om det blir någon negativ reaktion senare, men än så länge kan jag faktiskt rekomendera det!
 
  
 
 
JAG HAR SÅKLART DEN PÄRLEMORROSA TONEN! :)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0