Ångest!!

Idag sitter jag med näsan i böckerna. Eller i datorn egentligen, men böckerna låter bättre. Jag pluggar och det ger mig mer och mer ångest.

Om två månader, typ, är jag klar med min utbildning. VAD SKA JAG GÖRA DÅ?! Min mardröm är att behöva gå tillbaka till Donken, inte för att jag vantrivs eller tycker illa om det, utan för att jag har pluggat i två år, dragit på mig studieskulder och sedan går tillbaka till ett arbete där jag dels hade högre position innan jag slutade, och dels inte är inom ramarna för min utbildning (lite, men inte tillräckligt). Det känns fel. Då har jag pluggat i onödan.

Jag tittar efter jobb överallt. Men det finns inte mycket. Jag ska söka butiksjobb, men jag får ju aldrig tummen ur nästan. :/ Men jag ska ta tag i det nu. I veckan. Det måste jag.

Någon som vill anställa en go, arbetssam tjej i sina bästa år? Tvåårig ekonomutbildning, men kan tänkas jobba inom det mesta som ger arbetslivserfarenhet och en okej lön. ;) Det är bara att ringa!

Puss!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0