Busfrö

Ser ni hur busig jag ser ut? Jag har nyss vaknat efter att ha sovit till och från sen åtta. Tycker att jag är skön som bloggar i "sömnen" vid tio. Blev tokchockad när jag fick se att jag bloggat då. Måste ha blivit drogad eller någonting för det är heeeelt svart. *internt skämt*

Men nu är det dags för bus-saker här i ungkarlslyan. Det första jag ska fixa är frukost åt mig. Den här mannen är ju inte precis en sådan som ger mig frukost på sängen. (Tur det iofs för han brukar åka vid sextiden på morgonen, och då vill jag iallafall inte ha frukost så...) Sedan ska vi se vad vi kan hitta på. Jag funderar på att städa!! Men samtidigt, jag städar inte ens min egen lägenhet så... Nja. Tvek om jag ska gå lös och städa någon annans. ;) Vi får se vad jag hittar på och hinner.

To be continued...


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0