Den andra sidan

Jag har vaknat på fel sida idag. Har sovit till tolv, men känner mig ändå supertrött. Det gör mig sällan någonting att jag sover bort halva förmiddagarna, för jag jobbar alltid bäst under kvällstid ändå.

Nu har jag iallafall vart ute och lunchat med Pärre + varit på sjukhuset en sväng. Mycket som händer nu, haha! Ska ta och slänga på mig mina träningskläder och cykla en stund innan jag sätter mig med plugget. Ett par intervjuer ska hinnas med senare idag också, spännande! Älskar att kunna jobba eftermiddagar, jag är som effektivast under kvällstid tror jag. Kan lätt sitta uppe till ett på natten och skriva intressanta arbeten. :)

Nä, nu blir de träning! Puss


Jag imorse, bitter som få och aningen provocerad av mina väggord "carpe diem" i bakgrunden. Borde finnas ord som betyder fånga natten istället, känns som om de hade passat mig mycket bättre!! ;)


Kommentarer
Postat av: Kattis

Carpe Noctem ;) bara trycka egna väggord!

2012-03-07 @ 17:54:04

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0