Det blev inte alls en perfekt dag..

Så galet irriterad är jag. Jag tog tåget hem från Stenungsund vid fyra, framme i Uddevalla strax innan fem. Gick ner på stan för att hämta ut medicin och får vänta 40 minuter på att det ska bli min tur. Vilket naturligtvis resulterar i att jag går lös inne på Apoteket och köper på mig både det ena och det andra. Emelie "shoppingmissbrukaren" Axelsson... Suck!!!

Nu är jag hemma, har hämtat ut lite andra paket också på vägen. Bl.a. lite böcker så nu är det bara att slå sig ner och plugga. Alltid lika kul. Veeeerkligen. Blir en helkväll med plugg, med uppehåll för Sveriges Mästerkock då såklart. ;)

Och.... Lunchen var kanon. Såklart. <3


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0