Färdig-lipad!

Nu har jag lipat klart! Ni är så himla söta. Flera gulliga sms och samtal har kommit, som piggat upp mig! Himla gullebarn! Det är klart att jag inte menar att jag är oälskad på riktigt, det bara känns så ibland när man är lite känslig och gnällig.

Men imorgon väntar flera roliga saker:
* plugg med Jenny klockan 10. Här hemma, vilket betyder att jag kan gå upp ur sängen 09:55. Skööööönt!
* möte i Trollis. Jag har inte vart där på två veckor - på möte alltså - så det är dags att gå dit.
* Saaaaaara ska följa med mig hem efter mötet. Vi ska klä på oss supermycket kläder och sätta oss på balkongen och dricka kaffe hela natten. Sen ska vi se på Gladiatorerna i sängen! :) Mys!

Nu ska jag försöka sova. Har försökt länge redan, men nu börjar det bli dags! ;)
Natti, puss!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0