God morgon underbara fredag!

Hej hopp!!

Jag vaknade rätt nyss och känner mig allt annat än utvilad. Skulle helst av allt somna om, men det är ju helt fantastiskt väder ute så det funkar liksom inte då.

Gårkvällens på Kåren var toppen, det var superkul att jobba. Det blev en liten sväng till vidriga BS efteråt för en nattöl, men jag var redig och körde såklart. Man vill ju inte få i sig onödiga kalorier! ;) Dessutom blev det en halvtimmes promenix vid tretiden inatt, haha. Lämnade bilen hos Tobias och så gick jag och Jenny därifrån. :)

Idag ska jag iallafall ta mig ut och njuta av vädret. Jag älskar våren verkligen!!

Morgonbild från soffan, haha!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0