Imorgon smäller det!

Imorgon sticker jag iväg till Jönköping. Det ska bli hemskt roligt, jag är taggad på att se staden faktiskt. Jönköping är ett ställe jag hade kunnat tänka mig att bo på senare i livet. Om jag hade kunnat flytta med havet då... ;)

Men jag tror iofs inte att jag kommer lägga supermycket energi på att titta runt i staden, det blir nog mest "mingel" och lite "socialt snack". (Censurerar ifall mamma skulle läsa bloggen...) ;)
Nä, men det ska bli kul verkligen. Vi är ett gött gäng som åker, men jag hatar Sara, Ester och Anna som bangar. Så ni vet.
JAG HATAR ER!
H - A - T -A - R!!
Nä, det är också ok. Jag tänker ringa er och väcka er mitt i natten och sånt där, kräkas i telefon och så. Det ska bli kul. *hoppas ni känner samma*

*Nu har jag iaf packat - övervägt vad jag ska ha med mig. Ej lagt ner i väska.
* Jag har städat - gått ut med soppåsen och satt på diskmaskinen.
* Jag har pluggat undan allting - eh, nästan... Det som inte hanns med idag, tar vi en annan dag bara!
* Jag har sytt på alla märken på åvven - limmat och sytt ett stygn på de som inte riktigt fastnade.
* Förberett mig utseendemässigt - rakat ben och allt annat, färgat fransar och ögonbryn, sorterat vilket smink som ska med och inte, noppat ögonbrynen, målat naglarna, tvättat håret (ja, de får räknas som förberedelse, det händes så sällan annars..), filat fötterna, smörjt mig med BUS. Ja, och massa annat.

Utseendet är alltid viktigt vet ni! ;)
Nu läggdags för mig!
PUSS <3


Förra externphesten vi var på. Nu åker bara drygt tio stycken av gänget med. Men vi ska rocka ändå!
Toooooktaggad nu!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0