Inte utan min syster

Satt och bläddrade lite bland bilder och hittade ett gäng som jag och min syster tog tillsammans när hon senast var här och hälsade på mig. (Vågar dock inte slänga upp någon av dem då hon är minst lika utseendefixerad som jag och inte precis godkänner vad som helst.)

Iallafall, jag ville bara skriva ett litet inlägg här till söta sis; jag saknar dig!! Och när jag kommer hem nästa gång ska vi mysa och ha vårt vanliga lilla tjejsnack. Och så ska vi få ett utbrott på varandra och skrika att vi hatar varann. Tradition liksom. ;) Det är skönt att ha någon som man kan skrika att man hatar och som ändå alltid kommer älska en.
För så är det, min lilla stumparumpa, varje gång du skriker att du hatar mig och jag svarar att jag hatar dig ännu mer så tror jag att vi älskar varann lite mer för varje gång.
Syskonkärlek är väldigt fint. Speciellt systrar emellan.


(Bild som jag vet att jag får lägga upp!)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0