Läggdags.

Nu ska jag försöka sova. Har ju inte stått upp ur sängen på hela dagen, men ändå. Jag är så trött.

Fick hem paketet med "smalkrämen" idag. Beställde den igår och hade den redan idag. Mycket imponerande. Jag som tycker Bubbleroom eller Lensway är snabba när det tar flera dagar att leverera. Krämen luktade iallafall väldigt gott, så även om den inte funkar kommer jag åtminstone lukta fräscht. Haha. Dom skickade även med fem (!) tester på olika parfymer. En luktade heeeelt fantastiskt, kan ha vart en kill-parfym för den doftade lite manligt. Men jag är nöjd, nu känns det som om det är en man som kryper ner här i sängen med mig. ;)

Fick hem Sofi Fahrmans senaste bok ihop med de nya skolböckerna också. Den är bra, sista delen om Elsa och hennes värld (=blogg). Spännande. Så nu ska jag läsa lite till ur den och sedan ska jag somna.
God natt med er. Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0