Nalle Puh!

Vaknade nyss, det är tidiga morgnar här ute hos familjen. Dessutom sover jag i min gamla sov T-Shirt med Nalle Puh på. Kul eller? ;) Galet obekvämt iallafall.

Nattens drömmar har varit sjuka!! Jag drömde att jag var med i Top Model, och så försvann mina kläder i omklädningsrummet och så skällde jag ut en gammal klasskompis för att hon slängt mina kläder överallt. Sinnes. Dessutom kom min mörkrädsla tillbaka när jag sov här, vaknade flera gånger inatt av att jag trodde det var tjuvar i huset! :O

Jaja, nu ska jag gå upp, käka frukost och sedan hälsa på mormor och morfar innan jag och Mami ska på shoppingrundis! :D wohoo!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0