Nattens fundering.

När jag var liten läste jag i en FRIDA-tidning att man var utseendefixerad om man under ett prov i skolan bryter nageln och man lägger provet åt sidan för att fixa nageln lite.
Detta var alltså ett test och detta var bara en av frågorna. Men jag minns bara den.

Men nu har jag funderat under flera års tid... Finns det någon som INTE skulle stanna upp och se hur nageln mår? Finns det någon som skulle se och tänka "oj, där gick en flis i min nagel, jag skriver klart provet och tittar på det sen..."
Jag hade satt mig direkt och pillat på nageln. Inte plockat upp fil och nagelsax precis, men fixat lite. Undrat om den går att rädda.

Är jag utseendefixerad som skulle gjort så?



Mina naglar, på den tiden dom var vackra! Katten, jag saknar dig!! ;)


Kommentarer
Postat av: Katten

söööt du är då!! :D



jag saknar också att fixa dina naglar, dom va lätt dom bästa.. haha:P men oroa dig inte, om några månader är jag kanske igång igen!

2012-03-24 @ 13:51:02

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0