Nya läppar!

Fick hem nya läppglanset Lip Volume från Procle som jag beställde från StyleByTyra. Läppglanset innehåller collagen och något slags chilipulver som gör att läpparna svullnar. När jag la på glanset stack det något förskräckligt i läpparna i ungefär 7-8 minuter. Sedan blev det en svullnad som ser väldigt naturlig ut. Iallafall för mina redan naturligt stora läppar. Överläppen fick mest effekt för mig och är nästan uppe i samma nivå som min underläpp.

Läpparna känns dock väldigt oäkta och de känns mycket mer svullna än vad dom ser ut. Lite som att dom ska explodera när som helst, men jag har bara haft på glanset i en dryg kvart än så länge så jag hoppas det lägger sig snart. Ska också se hur många timmar svullnaden håller i sig, så jag återkommer med det ikväll!

Förebild - efterbild - bild på läppglanset.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina läppar du har men ja tycker dom ser större ut på första bilden??????

2012-03-06 @ 14:19:23
Postat av: Emelie

Sv: Ja! Naturligtvis är det så! Det är jäkla blogg.se-appen som bytt plats på bilderna. Självklart är det den första bilden, då läpparna är glansiga som är "efter"-bilden!

Puss!!

2012-03-06 @ 14:22:15

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0