Onsdag!

God morgon!

Jag har sovit som en prinsessa inatt, så himla skönt. Jag har en "dubbel"säng (140 så typ dubbel) och jag brukar alltid sova på den ena sidan bara. Men inatt la jag mig i mitten och jag kunde rulla runt och sträcka ut mig och det var så himla skönt! Så tips - ni som har en dubbelsäng men bara använder halva, använd hela! Haha!

Förresten så har jag sett att folk vill följa mig på Instagram (jag utgår från att ni som vill följa på Instagram även läser bloggen). Instagram för mig är ett bildredigeringsprogram där jag lägger upp miljoner bilder varje dag typ, haha. Men många bilder är privata och därför har jag låst min profil. Innan jag ens visste att man kunde kommunicera med folk via Instagram så la jag upp bilder och därför har jag redan ett par stycken "followers" som jag inte förstår hur jag kickar ut. Om någon vet hur man gör så får ni gärna hojta till! :)

Instagrampics! ;)


Kommentarer
Postat av: PJ

Snygga bilder o corsett sätt mmm

2012-03-14 @ 16:23:05

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0