Smalkrämen...

Jag är dum i huvudet. Det vet ni va? Helt pantad i huvudet. Knäpp. Borde omyndigförklaras, med tanke på hur jag sköter min ekonomi. Nää, så illa är det inte. Alla brudar gillar att shoppa loss lite då och då.

Nu har jag beställt hem.... Smalkrämen. Tadaaa! Hurra! Get Waisted Body Shaper. Beställde den ifrån eleven.se, så den är laglig och har mycket goda referenser. Och innehåller ett av ämnena som reductil innehåller. Jag är såklart kritisk, men tyvärr är jag ju så pass lättköpt att krämen redan är på väg hem till mig. *synd*

I övrigt är jag bitter för att Josephine inte vann Sveriges Mästerkock, men det var väntat. Sigrid är ju domarnas favorit. Uwwweek för henne. Obehaglig tant det där. Men jag hoppas Josephine kommer att lyckas ändå.
Det blev ingen middag för mig framför programmet idag heller förresten. Annars lagar jag ju ofta något gott och äter till det, men jag har ingen matlust. Åt vid två, men är fortfarande inte hungrig! Tacka och ta emot, iofs. Men jag tror magen min är kass igen. Mysigt.

Ikväll har jag pluggat en del, jag ligger efter. Helt klart. Och idag blev ingen bra pluggdag. Mina tankar flyger iväg lite och jag sitter med drömmar och leende på läpparna nu igen. Trött jag blir på mig själv! Här ifrågasätter man andra då de hela tiden väljer att gå tillbaka till idioter. Och så gör man det själv. Och så är man så galet lycklig.
Äh, det går snart över iallafall. Lyckan alltså. ;) Realist har jag iallafall blivit nu för tiden. (Not). Hehe.

Nu ska jag ta tag i ångesten och betala mina räkningar. Sedan ska jag gråta en stund för att jag är pank. Sedan ska jag somna för jag känner mig helt klart inte på topp. puss!



Bild på smalkrämen. Och mig själv. Gillar ni blåmärket på min arm? Lite format som ett hjärta... ;) Man vet att det är bra när man får hjärtformade blåmärken. Helt klart. Yeah.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0