Söndagar är dom värsta och bästa dagarna!

Söndagar kan vara så himla mysiga, förr var dom det. Då var det söndagsmiddag med familjen eller släktkalas eller bara hemma och mysa.

Nu för tiden ligger man död på söndagarna. Bara tanken på att stiga upp gör mig illamående. Och det är jag ändå så.
Jag försökte äta lite, kött och potatissallad. Köpte chilibea också, men när jag öppnade burken kräktes jag på diskbänken. Så jag skippade den. Och inget kött blev det heller för det svällde i munnen och...ja, ni fattar.

Så, nu vet ni min underbara dag. Nästa söndag ska bli bättre, då är det Mami-Emelie helg. Mysigast ever! Då ska jag äta sån här frukost varje dag och bara gosa och kramas hela helgen.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0