Söndagskväll

Jag har sovit nästan hela dagen, har ju fuckat upp dygnet lite lätt, eftersom jag somnade så knepigt imorse. Missade hela den fina dagen, men det lär ju bli fler innan året är slut... Får försöka se det positivt.

Nu på kvällen har jag lagat god mat och ser på Solstorm just nu. Så galet spännande film som jag inte sett på flera år. Och så är ju Persbrandt med också. Möms. ;)

Ni ser inte vad det är för gott jag har lagat nu, för bilden är lite småkass. Men det är bara för att jag testar lite olika rätter inför vårt interna Halv åtta hos mig. Jag ska inte vara med i tv alltså. Men vi kan ju leka det. ;) Maten blev faktiskt över förväntan och åtminstone en av dessa tre "produkter" ni "ser" på tallriken kommer nog att serveras då det blir min tur.

I morgon blir det skola, möte och jag har planerat att hinna med lite solning och träning också. Måste. Komma. Igång. Igen.
Mitt hälsosamma liv - här kommer jag! ;)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0