Tisdag!!

Tjolahopp!!

Nu har ni varit bra oroliga va?? ;) Jag har nästan varit lite orolig för mig själv ska jag säga. Gick till skolan imorse tillsammans med Sara och Jenny och köpte med mig en macka från Espresso House. Efter en dryg timma i skolan höll jag på att avlida och både kräktes och ja...fick ut det från andra hållet med. Sjukt konstigt. Fick halta hem och däckade i sängen. Matförgiftning? Noll koll, men jag mådde piss iaf. Men nu mår jag bra!! :)

Jag och Sara hade megamyskväll igår. Satt på balkongen med tända ljus, haha! Och så käkade vi pizza och tittade på huset på andra sidan gatan som höll på att brinna...upp/ner! ;) Lite spännande.. ;)

Nu ska jag plugga lite till och sedan ska jag laga någon god mat och se Top Model. :)
Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0