Torsdag

Hej!

Ni skulle bara veta hur jag mår. Kasst! Det är helt sjukt, hela magen har ballat ur. Helt värdelöst! Funderar på om jag är allergisk mot någonting, men det känns inte så. Magen är nog mest ur balans, tror jag. Hoppas jag.

Jag ligger iallafall hemma och försöker fixa med det jag kan. Pluggar, fixar saker inför Tjällossningen osv. Men det går segt. Jag är så trött hela tiden. Om jag inte visste bättre skulle jag tro att jag var på smällen. Men det behöver ni inte oroa er för, för det är jag inte. :)

Fick hem nya linser som jag beställde förra veckan, både blåa och bruna igen. Av en ny sort som ser mycket naturligare ut än de förra blå. De här känns nästan helt äkta, tycker jag. Kul att kunna variera sig lite igen. :)

Schleten tjej idag. Funderade på att lägga upp en bild på en spya, det känns väl lite för vulgärt även för mig. ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Vafan har du gjort på armen? Är de blåmärken?

2012-03-29 @ 17:13:35

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0