Våga vägra gå till Tandis!!

Godmorgon snuttebarn!

Här ligger jag och lider. Jo, det är hiskeligt synd om mig, ska jag säga. Mitt största problem i livet just nu är att jag har värk i käken (yeah nog största...), det är det som gör mest ont iallafall.

För nästan 2 veckor sedan började jag känna en smärta i vänstra käken. Då kunde jag inte riktigt placera smärtan, men nu har den slagit sig till ro längst bak i käken. Jag har googlat vad det är och det kan vara allt ifrån en visdomstand till hjärtattack. Tacka vet jag Google, svar på allt!

Enligt rekommendationer (från Google) ska jag gå till Tandis och kolla mig. Säger ni också Tandis om tandläkaren förresten? Jag har aldrig kunnat sluta med det... JAJA, Google tycker jag ska gå dit, men jag är lite nojjig och tycker det är obehagligt. Asså, vi snackar ingen Tandis-skräck, jag är en tuffing, men vi snackar lite Tandis-obehag och jag råkar ofta bli sjuk då mina besök ska inträffa, tyvärr. Så trist att sjukdomen alltid infaller samtidigt som Tandis-besöken. Så har det varit i fyra år tror jag. Så, ja... Jag har liksom inte varit där sen dess. Men nu börjar det alltså bli dags, enligt min vän Google.

Så, finns det någon stackars läsare som kan säga att jag INTE behöver gå till Tandis. Det är ju bara en visdomstand (antagligen) och inte kan jag springa till Tandis varje gång jag får en ny tand! :/ Och är det en hjärtattack så kan ju Tandis ändå inte göra något ju! Höhö!

Så, jag röstar för INTE TANDIS! Är ni med mig? (Vi kan bygga upp en egen armé a la Kony och utplåna alla Tandisar från jordens yta.. ;) Jaha, förtidigt att skämta om det än!? Sorry!)
Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0