Vaken, men ändå sovande.

Nu är jag vaken och ska snart sätta igång med plugget, skjuter upp det så mycket jag kan för jag är inte så pepp idag. Så är det ibland. Jag ska fortsätta skriva om genus; hur kvinnliga och manliga ledare agerar och på vilka sätt de är olika och på vilka sätt de är lika. Ett av de absolut mest intressanta arbeten jag gjort under min utbildning, men idag är jag helt enkelt bara för trött.

Ska bara träna lite först. Och äta frukost. Och kanske gå i det fina vädret en liten sväng...
Fast mitt mål är att arbetet ska bli klart idag och då behöver jag all tid jag kan få. Så det är nog bäst att sätta igång nu. Ska bara äta något först, för magen kurrar. Hihi.


Fina flickor på väg ut. En riktigt bra kväll var det. :)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0