Var är min pläd? Jag fryser ju knäna av mej!!!

Jag har krupit ner här i minimini-sängen. En 90-säng och jag håller på att avlida. Sjukt obekväm är det också. Och KALLT är det! JAG FRYSER OM KNÄNA! (På riktigt, haha!!)

Jag har alltså blivit så kräsen att jag nuförtiden ska ha fyra kuddar, en dubbelsäng, två täcken och tre nallar i sängen för att kunna sova. Och här ligger jag med bara TRE kuddar i 90-sängen, ett täcke, inga nallar och en äcklig spegelvägg vid sidan av sängen. Hur tänkte jag när jag var 16 och satte upp speglar längs sängkanten. Lite porrigt egentligen, men helt oporrigt här i mitt föräldrahem där inte ens en miljontedel av min blygsamma lista har befunnit sig. ;)

Nu ska jag vrida på elementet på max och se om jag kan hitta något "övergångsställe-ljud" på youtube. Gud, vad jag saknar min egen säng och lägenhet! :(


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0