Äntligen hemma <3

Tjohooo!!

Nu är jag hemma i mitt gamla flickrum som de så sött heter. Känns himla najs! Varken mamma eller pappa var hemma nu när jag kom så jag har sprungit runt bland alla småsyskonen och försökt få med dem ut på joggingrunda men de två yngsta var upptagna med läxor och äldsta lillebror var trött efter jobbet. Så nu har jag gott om tid på mig att plocka upp mina saker och få ordning lite på allt här. Ska nog ta och slänga in en tvätt nu på en gång faktiskt. :)

I min gamla säng. Jag kommer dö av att sova i en 90' under den här tiden.. Porrigt med speglar bredvid sängen, huh? Det var coolt när jag var 16. Jag lovar. ;)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0