Den tragiska slutet

Det har hänt något hemskt, mina vänner. Något riktigt tragiskt.

Sedan jag kom hem igen har jag inte varit riktigt lika bra på att smörja in mig vilket har resulterat i att jag nu börjat flå hud i pannan. Jag förstår att ni är lika chockade och sorgsna som jag, men vi ska försöka ta det här med ro. Jag jobbar stenhårt på att smörja in mig med bodylotion, hudkrämer och feta ansiktsmasker och förhoppningsvis kommer jag att få behålla min fina bränna.

Som ni förstår så är jag lite skakig efter de här beskedet och jag vet inte när jag kommer orka blogga igen. Så skönt att pojkvännen är här nu så han kan trösta mig.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0