Drömmer mig bort!

Jag sitter och tittar på lägenheter. Egentligen är det fett onödigt för jag kan inte direkt byta lägenhet innan jag hittat ett jobb. Sen får vi se vart det blir någonstans. Även om jag älskar och gärna skulle renovera om min egen lägenhet så känns den lite uttjatad. Jag är trött på den, ibland. Hade vart så galet kul att hitta nytt.

Det är en sån dag idag, drömdag typ. Har googlat massa bilder på allt jag skulle vilja förändra och genomföra. Tror jag ska lägga upp det här sedan kanske.

Här kommer bilder från Tyras blogg (tyras.se). Hennes lägenhet som är till salu just nu. Bara 5milj. Funderar på att köpa den.
Not.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0