Feberfrossa!

Jag kände mig lite hängig efter min träning imorse, men nu är det kaos. Näsan är helt täppt och jag känner mig riktigt tung i huvudet. Halsen värker lite också. Och så fryser jag ibland, så jag tror jag har feber. Jag har ingen termometer just nu.

Pallar inte!!!! Pallar inte bli sjuk innan årets roligaste helg! Pallar inte ligga här och deppa när dom andra ska sitta och capsa och sy tillsammans ikväll. Jag måste vara frisk imorgon. Måste!
Alltså, jag kommer ju åka ändå såklart, även om jag inte är helt frisk. Men det är ju liiiiiite roligare ifall jag är frisk liksom.

Näpp, nu ska jag sluta klara. Titta på fler Beckfilmer och dricka mer te.
Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0