Godmorgon torsdag!

Tjolahopp tjolahej! Vilken skön dag det är idag, jag har vart vaken flera timmar redan. Kan bero på att jag och Alex skulle ha myskväll igår, men sen ville min otroligt supermogna pojkvän se på Rapport klockan nio och då tog jag en power nap och vaknade klockan halv nio imorse... Mysig kväll. ;)

Han somnade dock mycket senare än jag och nu ligger han och snarkar bredvid mig. Jag funderar på att peta honom lite i näsan... Eller rent av kväva honom och sno hans plånbok!! ;) Usch, så obehagligt det skulle bli nu om något skulle hända och jag skämtat om att mörda min kille på bloggen. Funderar på att sudda ut det... Men wtf, jag är en cooling och lite risker får man ta. ;)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0