Läggdags!

Jag har krupit ner i sängen med den här lille krabaten (se bild), jag är sönderbränd och nästintill dränkt i aftersun och bodylotion. Förhoppningsvis behåller jag brännan. Imorgon är det att ligga på mage som gäller, så fult när man bara fått färg på en sida! Haha!

Och en sak har jag lärt mig - SOLSKYDDSFAKTOR på imorgon, minst spf 15 eller nått.

I övrigt vill jag tacka alla som tycker syns om mig för att jag har bränt mig. NÄ JUST DET, INGEN TYCKER SYND OM MIG!!! Mamma och lillasyster skrattade och sa "skyll dig själv". Alex fick inte fram så mycket i telefon (för han skrattade) men när jag sa "tycker du synd om mig" så lät det inte precis som om han svarade ja....
Jag tycker iallafall synd om mig själv. Det är det bästa, när ingen annan lider med en så får man lida med sig själv. :)

Men okej, nu fick jag en idé; ska vi tävla?! Brunast i sommar, yeah, slå mig om ni kan!! (Vinnaren får även förtur till hudcancer).


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0