Måndag

Hej.

Jag är så himla trött så det är inte sant, har vart ute hela dagen och är dessutom lite rose&rödvins bakis sen igår.
Blev världens mysigaste kväll igår förresten, lilla Sara, jag och min älskade soliga balkong. Underbart. Blev ett kort varv på stan också, haha.

Idag skulle jag och Janet åka och bada, men vädret svek oss så det blev frukost på Cactuz, kaffe från Donken på en bänk vid ån, mötte upp Jenny och Sara (min uddevalla-Sara!) och då blev det en Ramlösa på Leyas uteservering. Mysig dag med fina tjejer. Så himla kul att se Sara igen!! Vi måste ses snart igen. :)

Nu ligger jag utslagen i sängen, hämtar kraft för att gå på möte om ett tag. Sen hoppas jag på att jag och Janet och kanske Jenny ska grilla ikväll efter mötet. Tjejgrillning, kan gå hur som helst. Förra gången jag grillade med Janet så la hon en tampong på grillen för att försöka få fyr på den. Jag återkommer med bildbevis om detta skulle hända ikväll igen... ;)

Bilder från igår, skulle leka moderiktig bloggerska med hoppbilder..


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0