Min fredag!

Har fått massor gjort idag. Pappa väckte mig tidigt, jag åt frukost tillsammans med han och lillebror. Sen åkte dom till jobbet och jag gick och la mig en timma igen. (Pappa, om du läser det här så skojade jag bara, jag gick inte alls och la mig!!)

Vid elvatiden ungefär klippte jag en del av våran gräsmatta - jag älskar att klippa gräs!! Det är typiska sommarfeelings på det; bikini, gummistövlar och stekande sol.
Idag var det dock molnigt och jag hade träningskläder, jacka och gympadojjor på mig. Men ändå.
Efteråt blev det en liten promenad (det ringde från ett jobb jag sökt under tiden, jag ska jobba extra med sån där kontrollantgrej, typ gap, på fyra stycken mataffärer i UA, ca 500 spänn extra i månaden att casha in när jag ändå går och handlar liksom!!).

Har även lagat middag till familjen, vart ett par timmar hos farmor tillsammans med pappa och gått en låååång kvällsrunda med Hanna&Amandas podcast i öronen nu på kvällen. Lyssnar ni på podcasts? Jag är helt förälskad i skiten och har lyssnat på säkert tio avsnitt sedan jag kom hit! Haha! Mer om det i en annan gång, jag kommer säkert skriva ett hyllningsinlägg till dem såsmåningom!

Nu ska jag hoppa i säng, nyduschad och fräsch. Doftar dessutom man, för jag har ingen egen deo med mig och mamma har tagit med sig sin då hon är bortrest över helgen. Schyyyysst! Men, jag luktar fett najs ändå och jag kan låtsas som att det är Alex som ligger bredvid mig och luktar gott! <3

Natti, natti söta vänner, vi hörs imorgon!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0