Min pojkvän - mannen (pojken) som kan överraska...

Igårkväll pratade vi i telefon och jag skulle försöka få bestämt en tid som Alex skulle komma hit idag. Jag ville ha honom här så tidigt som möjligt och föreslog vid två... Han kunde sträcka sig till att komma runt eftermiddagen. Han bestämmer inga tider, med andra ord. (Han är totalt omöjlig att planera tillsammans med!!) Iallafall, klockan nio imorse ringde telefonen och väckte mig. Då har Alex åkt hemifrån 06:20 imorse, hahaha. Och han stod utanför min dörr nu då! Galning.

Kul att han däckade direkt btw, men han har hållt sig vaken hela natten för att inte missa tåget. Men nu är han iallafall här! Mys!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0