Natt

Vaknade av en superhemsk mardröm, skakar i hela kroppen och känner mig allmänt obekväm just nu.
Tur att Sara ligger här bredvid och snarkar! :)

Hamnade av en slump inne på Instagram och listan efter folk som vill followa - min instagram är stängd. Jag laddar upp säkert 10-20 bilder varje dag och använder det som retuscherings-app. Hittar ingen annan som är lika bra, så det är därför.
Ni får se en del bilder på bloggen, men resten av bilderna håller jag för mig själv. Det är i princip bara bilder på mig själv jag lägger upp, så ni överlever.

I övrigt har jag tittat igenom bilderna från helgen - fuck!! Jag har säkert fotat 100 bilder, vad hände med mig!? Haha! Sätter ihop dem med olika appar (FrameMagic, instagram + Fotolr PS) så slipper jag ladda upp så himla många.
Puss

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/2175601/images/2012/pic_202496608.jpg" class="image">


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0