Onsdag

God morgon mina kära!

Jag har haft en riktig pissnatt. Någongång vid två knakade kroppen till och helt plötsligt hade jag en helt sjuk värk i höften, upp mot ryggen. Skrek rakt ut och funderade på sjukhuset flera gånger. Till slut somnade jag i en ställning som kändes relativt bekvämt och vid fem vaknade jag och då var det värsta borta. Fattade inte vad det var och trodde först att jag drömt alltihop.
Har iaf googlat skiten och tror att det är någon typ av träningsvärk, muskelvärk typ. Eller cancer. Vad man än googlar så står det ju att man har cancer... ;)

Nu ska jag lägga mig och läsa lite plugg innan jag sticker ut och går idag igen. :) Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0