Sköna kvällen!

Jag har legat i soffan någon timma nu och väntar på att det ska bli kväll så jag kan få gå och lägga mig för natten. Haha! Har vart sjukt trött idag - inte så konstigt kanske. Jag har sovit på golvet inatt. Eller alltså. Jag hade en madrass. Det var bara det att det inte fanns någon luft i den. Så jag har fett ont i nacken, är stel i ryggen och är allt annat än utvilad. Men, jag har haft kul, så jag är inte ledsen för det alls.

Bild från våran sena lunch som vi åt idag då vi kom tillbaka till Trollis. Fish and chips. Jag älskar det. Den enda fisken jag kan äta. Hehe. Satt ute i solen och bara njöt. Ååååh vad jag älskar solen!!! :)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0