Torsdag!

Tre dagar kvar tills jag åker hem nu, vad fort tiden har gått!!!! Håller på och gör i ordning mig för en halvdag på stranden. I dag är den roligaste dagen - jag får sola på bägge sidor. I förrgår solade jag framsidan, igår baksidan och idag ska jag rulla runt på bryggan och så färg överallt! ;) Haha! Det är en sport, det här med att bli brun jämt och fint!!

Så nu sitter jag här och smörjer in mig med bodylotion - det har gått nästan en flaska sedan i förrgår. Jag badar typ i body lotion, allt för att behålla färgen och inte börja flå! Haha! Och på detta ska ett tjockt lager med solskyddsfaktor på! Idag ska jag inte bränna mig alls, tänkte jag!

Så, vi hörs senare!
Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0