Tuff dag

Idag har varit en riktig skitdag, har lipat nästan hela eftermiddagen och känner fortfarande att jag har nära till tårar.
Vet att jag tjötar hål i huvvet på er om min förbannade bantning och viktnedgång men det är det enda jag tänker på. Dygnet runt.

Jag äter frukt, frukt, frukt. Knäckebröd. Sallad och köttbitar. Pyttelite pasta och potatis ibland när jag inte blir mätt. Promenerar över två timmar varje dag. 100 situps varje morgon och 150 varje kväll. Smörjer in mig med smalkrämen två gånger om dagen. Äter kosttillskott 40 minuter för varje måltid för att öka förbränningen. Dricker äppelcidervinäger till varje måltid. Jag vet att jag inte skulle skriva ut det här, men jag är så ledsen, så ledsen, så ledsen och jag måste bara få ut skiten här.

Jag längtar efter chips, efter kakor och en vanlig macka. Bröderna käkar chips nu när vi sitter och ser på hockey och tårarna rinner nästan nu igen. JAG HATAR ATT JAG LÅTIT MIG SJÄLV SJUNKA SÅ HÄR LÅGT! Jag vet att jag satt mig själv i skiten, att jag har mig själv att skylla.

Jag vet också att jag inte kommer att hålla på såhär senare. Alla tycker såklart att man ska unna sig saker nån gång i veckan eller så, för att man inte ska tappa motivationen. Och jag håller bara på så här intensivt den här tiden jag är hemma hos familjen. Oroa er inte.

Iallafall, kul saker idag - jag har sett en fasan. Den är tam och promenerar omkring mellan vår trädgård och mormors som ligger precis bredvid. Mysigt!

Kul att det var dagens höjdpunkt. FML.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0