Vitt och romantiskt

Sitter och googlar massvis med inspiration nu igen. Vill verkligen göra om min lägenhet/köpa en ny.

Funderar på att måla om i princip hela lägenheten i vitt. Vita väggar i alla rum förutom fondtapeten i hall och vardagsrummet. Så helt vitt sovrum + att träväggen i vardagsrummet kommer bli vitt. Hade velat få bort trägarderoben i sovrummet också - är inget stort fan av "träfärg". Men jag tror det blir för dyrt, ev byter jag ut de två garderobsdörrarna som inte är speglar mot spegeldörrar.

Har kikat lite på golv också. Skulle gärna ha vitt golv överallt förutom i kök och badrum. Eller svart. Men det tror jag inte. Finns ju så mycket fint.... Ååååh!! Jag vill bara göra om allt nuuuuuu!
Tvbänk, tvbord och sovrum kommer bli ommålat i vitt så fort jag kan/har råd/orkar iallafall. Och så ska gardinerna bort + fixa tavelvägg antingen ovanför sängen eller på väggen mittemot fönstren i vardagsrummet. Och ny soffa. Det kan inte va så svårt att få fixat en billigt.

Några av inspirationsbilderna:


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0