Året var 2008/2009

Igår passade jag på att rensa min dator. Det finns så otroligt mycket som gör att det går så galet långsamt på den faktiskt. Men så är den ju fyra år också, så det är inte så konstigt. 
 
Tänkte iallafall slänga upp lite bilder här, för en del var inte värda att ha kvar. 
 
 
Hittade en hel mapp med sånna här bilder. Hahahah! De är tagna 2008 och jag tyckte tydligen det var snyggt att sminka mig nstan vit i ansiktet. Gillar även finnen på hakan. ;)
 
 
 
Mina bröder kommer ju mörda mig nu när jag lägger upp bilder på dem, haha. Även dessa bilder är tagna 2008 och vi är på väg till en Frölundamatch. Förr köpte jag biljetter till en match nästan varje år till dem i julklapp och så gick vi alla tre. Mysigt sånt där, tycker jag. Synd att det inte funkade lika bra sedan jag flyttade hemifrån. 
 
Gamla kompisar. Har faktiskt ingen kontakt med någon av dem idag. Lite trist. Detta är iallafall en kväll i Göteborg då vi drog ut efter jobbet en söndagkväll. Minns att det var väldigt trevligt! År 2008 det också.
 
 
 
   
Jag och min fina gamla bästis Sofia. Hon har bott i australien nu i två år eller nått och ibland saknar jag henne galet mycket. Jag har fått för mig att hon kommer hem nu snart, hoppas att det blir innan jag flyttar så vi hinner ses lite. <3
 
 
Nyår 2007/2008. Herregud! hahaha! Den där klänning rök förresten för ett par veckor sedan då jag rensade min garderob. Den lär ju knappast ha passat nu. ;)
 
Jul 2008. Jag köpte en jultomte som lyste när man kopplade in den i datorn i julklapp till jobbet. Redan då var jag totalt förälskad i julen. 
 
  
  
2009. Jag köpte min lägenhet och hade någon typ av inflyttningsfest som spårade och slutligen blev någon typ av sunkig modell fotografering. 
 
Janet lär väl döda mig nu... ;) Men den här bilden är från 2009. Detta var innan jag och Janet fått våra lägenheter och vi var ute en kväll och förfestade på Skogslyckan där jag lånade en kompis lägenhet. Mycket mysigt. Blåa linser måste du väl ha haft också, Janet? För så blå ögon har du väl inte? 
 
 
Nä. Nog med bilder för idag. Jag har massor av gamla bilder kvar som jag la i en mapp som ska upp här innan de ska raderas. Puss
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Haha detta e första gången ja komenterar din blogg får ju nästan börja göra det nu när ja inte kommer ha dig runt mig hela tiden:( iaf den kvällen va en sjukt bra kväll:)! Och ja blå linser kanske borde börja ha det igen!!

2012-11-09 @ 00:50:33

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0