Brunch

Imorse försökte jag tvinga med min kille på brunch på en restaurang som verkar galet mysig och fin, tyvärr blev det inte så (fel helg liksom, fullbokat överallt!), så vi gick och handlade massvis av gott och styrde upp vår egna brunch. Ostar, gott bröd, yoghurt, paj, potatissallad, melon... Åh så mysigt! Dessutom köpte vi varsin tidning och så satt vi och läste och pratade nyheter där vid frukostbordet. Så mysigt att jag dör!

Nu är jag tyvärr hemma igen. Imorgon är det visning på lägenheten och jag vill bara få sålt skiten och flytta idag. Eller igår helst. Jag vill aldrig mer åka till Jönköping och behöva åka hem igen. Idag var förresten sista gången det hände. Nästa gång jag kommer dit så stannar jag för gott.
Det är härligt!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0