De ä bara lille ja

Jag måste nog ta och köpa mig en kamera snart, en bra sådan. Köper typ nya kameror vartannat år, men köper alltid sånna där 1000-kronors kameror som inte är bra egentligen. Om man skulle ta och spara ihop till en enklare systemkamera kanske?
Det hade vart roligt att ha lite ordentliga bilder istället för alla dåliga mobilbilder som hamnar här. Får se vad vi kan ordna i framtiden!

Nu ligger lillasyster och sover här bredvid mig, hon sluddrar lite i sömnen ibland och jag kan inte låta bli att gosa lite som jag gjorde med henne när hon var liten. Min lilla tjej är snart 17 och jag kan fortfarande bara se henne som åtta typ. ;)


Jag idag. Älskar att vara ledig och att kunna lägga en timma eller två på att göra mig iordning. Men som sagt, bättre bilder måste fixas snart, Instagram och vanliga mobilbilder funkar inte hur länge som helst.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0