Fredag!

Jag är helt slut, fattar inte varför jag vaknar så tidigt nu när jag jobbade till sent inatt. :(
Jag har förövrigt bara tre dagar kvar på jobbet, sjukt. Det känns rätt galet faktiskt. På söndag avslutar jag med en stängning. Egentligen skulle det ju vart en vecka till, men försäljningen av lägenheten går igenom tidigare än planerat och jag får antingen pendla från Tjörn/Trollhättan eller bo hos någon annan de sista dagarna och jag känner verkligen att "jag orkar inte det". Det är inte värt jobbet, fram och tillbaka, väskor nedpackade, inga extrakläder...så då kan jag lika gärna få vara ledig. Tusen tack till mitt braiga jobb som löser det för mig med så kort varsel!

Nä, nu ska jag käka frukost, ta en dusch och sedan röja ett par timmar till innan det är dags jobb igen!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0