Fredag

Godmorgon!

Värsta morgonbloggarN har man ju blivit nu då. ;) Håller på att snabbstädar lägenheten, ska ha visning här igen idag. Börjar nästan bli lite trött på de, kan inte nån bara köpa snart? Haha!

Idag kommer mamma hit också, hon ska ha storstädning medan jag är på jobbet! Tänk vad bra man har det alltså! Sedan ska jag hänga med mamma hem och så ska jag vara där hela helgen, skönt. Dock jobbigt att vara ifrån min kille, detta är den första lediga helgen jag har (kanske andra, tredje max) som vi inte ses då jag har ledig helg. *kommer nog dö lite utan honom!!!*

Nä, 21 dagar kvar till flytt, ledig i helgen, mamma kommer, kanske skulle dra med henne på tapas på Fiezta innan vi åker hem ikväll..... Jag kommer nog överleva! Nu blir de jobb!
Puss!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0